onsdag 7. september 2011

Lyspunkt!

Her er bilder fra arbeidsplassen min
på gjesterommet.
Inspirasjonsvegg
Gevir
Arbeidslamper
Bordet er bygget opp av et lavt enkelt
og et høyt dobbelt kleskap fra Ikea
...samt en hobbyplate på ca 2 m.
Det fine i dag er at jeg har havnet i utrolig godt selskap
hos bloggen La maison d`Anna G...
Tusen Takk!!!

Det som er trist
er at koblingen som er lagt ut til skrinet mitt ikke funker.
Du får bare opp at bloggen er slettet...og det stemmer jo.
Men,
superkjekt å være i så fint selskap!

Bare se her:la maison d anna g tuesday-mix.
Arbeidslampe fra Clas Ohlson.
Fat malt med tavlemaling...og kritt.



*Klem

1 kommentar:

  1. Kjempe tøff kontorplass! Slik ønsker jeg meg og;) -Henge opp alle bilder og utklipp som inspirerer meg;) Takk for inspirasjonen!
    Monica/ Twist

    SvarSlett